Hints & Tips - TOP 5 aplikácií v mojom mobile #2




Ahooj!
Tento článok som pôvodne chcela vydať až zajtra, ale keďže zajtra nebudem mať toľko času na to, tak som sa rozhodla, že ho vydám dnes. Dnes to bude druhý diel. Určite už vieš o čom je tento článok, tak sa nebudem zbytočne dlho rozkecávať a presuniem sa hneď k hlavnému bodu článku.

Dnešnou prvou aplikáciou je SNAPCHAT


Snapchat už určite každý pozná. Je to aplikácia, v ktorej si jej používatelia posielajú tzv. snapy (fotky alebo videá) Nadstavia si, ako dlho môže dotyčný ktorému snap posiela daný snap vidieť. Po vypršaní nadstaveného času sa fotka vymaže.
Moje hodnotenie: 10/10

Ďalšou aplikáciou je aplikácia FACEBOOK


Myslím si, že Facebook nemusím ani nejako veľmi predstavovať. Je to aplikácie sociálnej siete Facebook v mobile.
Moje hodnotenie: 9/10

Treťou aplikáciou je aplikácia ČO JA VIEM



Čo ja viem je aplikácia vedomostnej súťaže Čo ja viem. Táto aplikácia je určená divákom tejto vedomostnej súťaže. Diváci, ktorí sa zapoja do tejto súťaže môžu vyhrať mobil.
Moje hodnotenie: 10/10

Dnešnou predposlednou aplikáciou je MESSENGER 



Messenger patrí tiež pod Facebook. Messenger slúži len na odosielanie správ a telefonovanie.
Moje hodnotenie: 10/10

A poslednou dnešnou aplikáciou je aplikácia QR Droid



QR Droid je apikácia na snímanie qr kódov. Keďže qr kódy sú skoro všade, tak táto aplikácia sa mi veľmi hodí.
Moje hodnotenie: 10/10

Ktorá aplikácia ťa najviac zaujala mi určite napíš do komentára.

Tak zatiaľ ahooj!


Komentáre

  1. Super tipy... Ja som si odinštalovala facebook z mobilu lebo mi to strašne žralo pamať a baterku. Preto naň chodím len cez internet... :-) . A snapchat je super :-)
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek, ale docela mě překvapuje tvoje vysoké hodnocení :D snapchat se mi teď moc nelíbí, FB jsem odinstalovala s chodím přes net a místo messangeru začínám používat WhatsApp ^^ capuccinolover.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Jasne veď to je tvoj názor. Ja som to zobrala z môjho pohľadu. Každému vyhovuje niečo iné. :)

      Odstrániť
  3. Na Snapchatu také frčím :D A facebook a messenger také dost využívám :) Čo ja viem vypadá zajímavě! The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aplikace, co člověk na starším mobilu už nepustí.. ukradli mi mobil a používám svůj starší Huawei a většina aplikací už takhle starý android nepodporuje, což je fakt prima.. Ale co se dá dělat, pokrok nezastavíš! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala som čo ja viem, ale strašne mi to sekalo :( facebook je samozrejmosť, no snapchat ma vôbec nebavil :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čo ja viem vůbec neznám :D Facebook je klasika a snapchat mě zatím nějak neuchvátil k tomu abych byla donucena si ho stáhnout :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky