7 dôvodov prečo mám rada jeseň


  Ahooj!
Krásnu sobotu prajem! Keďže vonku nie je úplne najkrajšie počasie, tak ma napadlo, že ti napíšem niekoľko dôvodov, prečo je jeseň pre mňa (a možno aj pre teba) magické obdobie. Tak dúfam, že po prečítaní tohto článku, aspoň trošku zmeníš názor na toto ročné obdobie.


 1. Ja mám na jeseni najradšej asi farebnosť prírody.


2. Myslím si, že asi každý z nás si najradšej prečíta nejakú knihu práve na jeseň, pretože čítanie knihy s čajom v ruke a v deke je asi ten najpríjemnejší pocit.


3. Na jeseň si veľmi rada len tak sadnem do izby a zapálim si sviečku. 


4. Jesenné prechádzky majú svoje veľké čaro. Človek príde na iné myšlienky a hneď má lepšiu náladu.


5. K jeseni určite patrí Halloween. Veľmi sa mi páčia domy s halloweenovou výzdobou.


6. K jesenným tradíciám neoddeliteľne patrí zberanie gaštanov. Z gaštanov sa dajú vyrobiť rôzne dekorácie a doplnky.


7. Na jeseň si prídu na svoje aj fotografi. Nie je nič lepšie a krajšie, ako zachytiť krásu jesennej prírody.



Čo máš na jeseni najradšej a čo na jeseni nemáš rád/a mi určite napíš do komentára.

Tak zatiaľ ahooj!
 





Komentáre

  1. Áno, na tie jesenné fotky sa naozaj teším aj ja :) pekný článok ako vždy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbarvené listí je na podzimu asi to nejkrásnější :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podzim je krásné roční období! Ve všech bodech jsem s tebou za jedno :)

    Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně díky těmto důvodům mám taky velmi ráda podzim! Neskutečně se těším na Halloween :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Procházky s pejskem na podzim také miluju, má to své nezaměnitelné kouzlo :)
    The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naprosto se v těchto věcech shodnem Domi :) Já miluju ještě huňaté ponožky :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky